Friday, September 22, 2006

يا صحبة الخير

بجد مش قادر أوصف سعادتى لما لقيت فيه إقبال بيزيد على المدونه بجد عمرى ما كنت أصدق إنى ممكن أحس بالدفا من خلال شبكة المعلومات الدوليه
الجميل فى المدونات إن الطيور على أشكالها تقع و بسهوله قوى
فرحان قوى بمعرفة ساسو و محمد مفيد و ابو أمل و آدم حتى يا مصر أرسل إليكى رسائلى برغم طول الأسم بس مش مشكله :)
الدفا اللى أنا حاسس بيه ده هو اللى مخلينى متحمس قوى للآتى
دعوه
يوم 11 و 19 و 20 رمضان مواعيد الليالى اللى هاغنى فيها و العنوان :حديقة السيده زينب الحوض المرصود و الحفلات دى فى إطار حفلات ليالى المحروسه اللى بتنظمها الهيئه العامه لقصور الثقافه كل يوم الساعه 8 و نص و الحديقه بيتم تقسيمها لمخيمات و مقاهى ثقافيه
و أنا هيكون مكانى بواحة الشعراء
عايز أشوف كل اللى بحبهم و اللى حاسس إنهم بيحبونى
يلا نشوف بعض
على فكره محمد أبو الفتوح هيكون معايا يوم 19 أو 20 رمضان اللى هيجى عشلن يشوفه بس مايجيش أحسن :)
فكلمونى عشان ننسق مع بعض
تليفونى 0108737173
إعلان
أنا نزلت الأغانى تانى بس المره دى أغانى الشريك كلها و ريال بلاير يعنى هينزلوا هوا الصوت مش بطاااال :) بس ياريت تحولوهم إم بى ثرى بعد تنزيلهم جاايز الصوت يحلو شويه
الأغانى الرمان و طرح الشبك و طير شريد و عيون حبيبتى و سفينة نوح شعر على عبد العزيز
أما بيكيا و ساب الجنينه شعر محمود عبد الباسط
أما كا أما شوفك شعر أمجد القهوجى
http://rapidshare.de/files/34063550/_-_Track03.amr.html
http://rapidshare.de/files/34065847/_-_Track01.amr.html
http://rapidshare.de/files/34065965/_-_Track02.amr.html
http://rapidshare.de/files/34066069/_-_Track04.amr.html
http://rapidshare.de/files/34066149/_-_Track05.amr.html
http://rapidshare.de/files/34066289/_-_Track06.amr.html
http://rapidshare.de/files/34066392/_-_Track07.amr.html
http://rapidshare.de/files/34066663/_-_Track08.amr.html
http://rapidshare.de/files/34066756/_-_Track09.amr.html
مفاجأه
أغنية عيون حبيبتى هتشتغل طول ما انت ع المدونه

15 Comments:

Blogger saso said...

يا جميل انا عن نفسي بجد فرحانة جدا اني عرفتك وعرفت محمد
استني بقي.. اقوللك علي سر انا باروح دايما حفلات ليالي المحروسة يعني اكيد هتلقاني هناك
ال 3 ايام ممكن.. بجد دي صدفة تحفة
انا اول حد رايح.. اتفقنا؟

22/9/06  
Blogger moorgen said...

هييييييييييه
بجد انا مبسوطه مووووووت
وانا قولت اه لتانى مرة ان شاء الله من اول الحاضرين
اما بالنسبه للاحساس بالدفا والحب ربنا اللى يعلم اللى فى القلوب
بجد حب الناس فى الله نعمة جميله ميحسش بيها اللى يحسها اوى

عموما
الكلمه الجايه لمحمد مفيد

واخد بالك يا محمد رب صدفة خير من الف ميعاد
اكيد فاهمنى يا باشا

23/9/06  
Blogger meho said...

haytham,,, awaleen kol sanah wentah tayeeb we ramadan kareem... begad sharaftny zeyarteek ,,, we ensh2 allah ma tekonshy a5eer zeyarah,, modwentak amoorah..we fe takadom ya rab

23/9/06  
Blogger moro said...

هاى هيثم اولا كل سنة و أنت طيب و حفلاتك تكسر الدنيا و ادينى أهو يا سيدى بكتب بالعربى مش لازم أخد الجنسية و كيد ان شاء الله هيكون مع مورجن و ساسو ا

23/9/06  
Blogger saso said...

ساب الجنينه محبهاش ..وماقلّناش ايه السبب
الورد طار ويا الفراش .. بقت السما ألوان عجب
لبلاب وزاحف ع الحيطان.. هربان من سور الحديد
يا مين يقول للفجر بان.. الورد عايز يوم جديد

هـيثـم احنا التلاته ملمومين وبنسمع الأغنية الوحيده اللي رضيت تنزل مش عارفة اقوللك عجبانا ازاي وصوتك ودخلة المزيكا بجد تـــحـــفـــه
صفاء

هيثم
بجـــــــــد جميله جدا
وصوتك حلو
:)
شرين

هيثم
حلوة اوي وهاسمعها في البيت تاني علشان اقولك رأيي بجد.. وصوتك مؤثر بجد
مروة

23/9/06  
Blogger admelmasry said...

اكيد انا جاي .. ولا ايه ؟
اوعي ما تكلمنيش ساعتها

علي فكرة انا هاخد الاغاني دلوقتي
زي ما قولت لك


والسلام

23/9/06  
Blogger moro said...

أيو انا جيت أهو بعد ما سمعت الاغنية فعلا كل واحد بيهرب من المكان اللى مش بيحبو أو من المكان اللى مش بيلاقى فى حد يفهمه حد الورد، و مان البلب مخنوق من السور الحديد إن شاء الله هيجي اليوم اللى فى يتحرر و يتفلرع من غير قبود بحد يا هيثم صوتك تحفة و ربنا يوفيقك....

23/9/06  
Blogger هيثم محفوظ said...

saso
أولا إنتى اللى جميله يا شموسه
مش عايز أقولك أنا إتبسط قد إيه لما عرفت إنك مداومه على حضور ليالى المحروسه،بجد نفسى أشوفك إنتى و شيرين و مروه مستنيكوا و لو عايزين تتصلوا بيه علشان نزبط بردوا مستنيكوا
شيرين
فعلا زى ما بتقولى إن المحبه فى الله ما حدش يعرفها غير اللى حس بيها قوى ، بجد مبسوط قوى لمعرفتنا ببعض، عارفه إحنا قدرنا نعمل شلة أصحاب عن طريق شاشات الكومبيوتر، ده فى حد ذاته غريب و جميل ، مستنيكى أوعى ماتجيش(إلا قوليلى إيه موضوع الصدفه بتاع محمد مفيد ده ؟1 :))
meho
يا جميل أنا اللى إتشرفت بزيارتك ، إنتى اللى يا رب تبقى فى تقدم
مدونتك محترمه قوى
إنتى نزلتى الأغانى و لا لأ؟ يا ريت أعرف لأنى بجد ببقى مبسوط قوى لما أحس إنه فيه إنسان جديد سمع أغانيه
تابعينى على طول و ياريت تحضرى الحفلات
loca
مورو باشا مرسى قوى على زيارتك الرقيقه و كلمتك السريعه
مستنيييكى إنتى و مورجن و ساسو أوعوا تتأخروا عليه
saso
يأهلا يا أهلا يا أهلا بأجمل تلات قمرات فى الدنيا كلها
إنتوا التلاته سمعتوا صوتى و انا بغنى بجد مبسوط قوى أنا مستنيكوا
و أنا كمان (أبو الفتوح)
ما فيش حاجه أقل من الريال بلاير و الله ربنا يخليكوا ليه
آدم
يا عم آدم مستنيك و أكيد هاكلمك قبليها على طول و مستنى تعليقك على الأغانى
دعاء غريب
متشكر قوى يا دعاء على تلبيتك السريعه فى الزياره يا رب نكون أصدقاء كويسين بجد هافضل متابعك و يا ريت إنتى كمان تفضلى متابعانى
أنا يهمنى حضورك إنتى للحفلات هتبسط قوى لوجودك
loca
عارفه لو محمود عبد الباسط اللى كاتب الغنوه دى سمع رأيك هيتبسط قوى
متشكر قوى على رأيك الجميل, حاولى تنزلى بقيت الأغانى و مستنى رأيك أول بأول
بااااااااااااااااى

25/9/06  
Blogger moro said...

هاى هيثم عامل اه ما تقلقش هاحى إن شاء الله و هيقول لمحمود إن كلامتو حلوة و موثرة

27/9/06  
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

عم هيثم باشا
انا عارف انك هتموتني عشان جيت متاخربس معلش حقك علياوالله رمضان وقته ضيق زي ما انت عارف
انا اتفقت مع محمود عزت وهنيجي مع بعض ان شاء الله وده رقم الموبيل بتاعه عشان لو حبيت تكلموا0105065073
اما بالنسبه لموضوع شيرين فربنا يديم علينا نعمه الحب في الله وان يجمعنا سويا في الجنه

27/9/06  
Blogger Pianist said...

هيثم باشا اسف لتأخري عليك كل الوقت ده
بص انا سمعت ساب الجنينة ماحبهاش وماعرفتش اسمع اي اغنية تانية معرفش ده لجهلي ببرامج الداونلوود ولا لايه بالظبط
ما عالينا انت صوتك جامد اوي والاغنية شيك جدا لا انا ماكنتش متخيل كده اصراحة
بجد عجبتني جدا الاغنية بس حاسس ان فيه عندك حاجات احلي
:)

29/9/06  
Blogger من القلب said...

صوتك جميل قوى
ربنا يوفقك

30/9/06  
Blogger هيثم محفوظ said...

loca
مستنيكى يا جميل عارفه أنا أكتر حاجه بسطانى فى حفلات السنه دى هى إنى هاشوف كل الصحبه الجميله دى اللى بجد نفسى يفضل دايم دفاها على طول و بالنسبه لمحمود هبلغه و ما حدش عارف جايز يكون موجود و تبلغيه إنتى
محمد مفيد
باشا عارف وقت رمضان الضيق
أنا برد عليك دلوقتى بعد غياب أربع أيام عن المدونه
إن شاء الله هكلم محمود و دى هتبقى فرصه نضيفه
نزلت الأغانى؟
pianist
يا باشا أنا سعيد جدا إنك شرفتنى بالزياره و بصراحه أنا مش عارف إشمعنى ساب الجنينه اللى ربنا مسهل فى نزولها قوى كده عامة حاول تنزل بقيت الأغانى و إن شاء الله الموقع هيكون متأكتف على يوم التلات الجاى
nolovenolife
متشكر على الكلمتين الجمال دول و أكتر إنك زورتينى من غير ما أعرفك
هازورك دلوقتى أهوه تابعينى دايما

30/9/06  
Anonymous Anonymous said...

هيثم محفوظ و عم على
ليكو وحشة جامدة قوى
بالصدفة و انا عمال اقرا فى البلوجز لقيت لينك ليكم فى بلوج ساسو
انا محمد فؤاد يا رب تكونوا فاكرنى
الف مبروك على البلوج مع انها متأخرة و سلامى لأبو الفتوح
و هابقى احاول اجيلكم فى ليالى المحروسة
سلامى

4/10/06  
Anonymous Anonymous said...

هيثم بيه انا بجد فرحان بيك جدا شغلك هايل ربنا يوفقك و عقبال الموقع الخاص بيك عن قريب باذن الله اسامه نوفل

7/12/06  

Post a Comment

<< Home